Monday, September 21, 2015

- දෑවැද්ද -

ඕං තවත් ලස්සන දවසක් උදා වුනා. අද ඉරිදා උනත් අද තමයි මං කාර්යබහුල ම දවස. හිතට මොකද්දෝ මහා සැහැල්ලුවක් එක්ක ම පුංචි කම්මැලිකමකුත් දැනෙනවා. ඒත් අද වැඩ කළොත් මගේ පර්ස් එකේ බර වැඩි වෙනවා. සතියේ දවසක් නිවාඩුවක් දාන්න බැරියැ. මොකද මේකේ වැඩ කරන දවස් වගේ ම නිවාඩු දවස් තීරණය කරන්නෙත් මම. මේක අයිතිවෙන්නේ අර ඔයාලා කියන ස්වයං රැකියා ගණයට. ඒකත් මරු හැබැයි. ඒවා කොහොම උනත් දැන් මගේ දවස අරඹන්නට කාලය ඇවිදින්.

හ්ම්......ඇඟට වතුර ටිකක් වැටුනට පස්සේ තියෙන සනීපේ. මුළු සර්වාංගෙට ම හොඳ කික් එකක් ආවා. දැන් නම් කම්මැලිකම පේන තෙක්මානෙක නෑ. අද හොඳ අශ්වයෝ ටිකක් අල්ල ගන්න පුළුවන් දවස. මොකද උනුත් නිවාඩු පාඩුවෙ ඉන්නේ අදනේ. ඉතින් අද තමයි උන්ට මාව මතක් වෙන දවස. රිලැක්ස් වෙන්න එපැයි උන්ට එක දවසක් හරි සතියේ. අද ඉතින් උන්ගේ තොන්ඩුව මා අතේ.

මං ඉතින් රෑට වැඩ කරන්නේ නෑනේ. උදේ 9 ට ගියාම ආයිමත් 5 හෝ 6 වෙද්දී බෝඩිමේ. ප්‍රවාහන ගාස්තුවකුත් නෑනේ. පැය 24 ම උනත් මට ට්‍රාන්ස්පෝර්ට් නොමිලේ. ඒ වියදමත් ඉතුරුයි ඉතින්. මේක තමයි ආශ්චර්යය. මොන රස්සාව කළත් වෙලාවක් කලාවක් තියෙන්න එපැයි. නැත්නම් බෝඩිමේ ඇන්ටිත් බලයි මේකි කරන රස්සාව මොකක් ද, යන වේලාවකුත් නෑ හරියට, එන වෙලාවකුත් නෑ කියලා. මං කැමති නෑ එක එකාගෙන් කතා අහන්න. අපි මොනා කළත් පිට උන්ට තියෙන්නේ අපිට නැති ඇම්මක් නේ. ඒ නිසා මොන දේ කළත් පිට උන්ට සැක හිතෙන්න කරන්න නරකයි. මොකද ඒක අපේ චරිතෙට හරි නෑනේ, මගේ වයසේ අනිත් උන් කියනවා වගේ. සල්ලිවලට ඕනවට වඩා පෙරේත වෙන්න හොඳ නෑ. එතකොට යාදෙන්නේ නෑලු.

මට එහෙම පෙරේත වෙන්න උවමනාවකුත් නෑ අනේ... ඔය පැය 8 ට මට වැඩ 6 ක් වත් අඩු ම සෙට් වෙනවා. වැඩ 6 ක් ආවා කියන්නේ සාමාන්‍ය එකෙක් රෑ එළිවෙනකන් මැරිලා මැරිල හම්බකරන සතියේ පඩිය මං දවසට හොයනවා. ඒත් මේ රස්සාව හැමෝට ම මං වගේ ලස්සනට කරන්න බෑ. ජීවිත අවදානම වැඩියි. අපේ මිනිස්සු ජීවිතේ ට අවදානමක් ගන්න කැමති නෑනේ. මං ගැන හොයන්නත් මගේ කියලා කවුරුත් නැති එකේ මං මොකට ද ඔය කියන අවදානමට බය වෙන්නේ. කෙල්ලෙක් උනත් මගේ හිත දැන් හරි හයිය යි. නැත්නම් නිකන් ලැබුනත් මේ වගේ රස්සාවක් තෝරගනියි ද මං.

මාත් එක්ක වැඩ කරන අනිත් කෙල්ලෝ මා එක්ක පට්ට ගේම. මට තරම් උන්ට වැඩ නෑ ඒකයි. ඉතින් මට ගේමක් නෑ උන් එක්ක. අනික උන්ට මා එක්ක ගොඩක් ම තරහ උන් කොච්චර ට්‍රයි කළත් වැඩ අල්ලගන්න අමාරුයි. මං ට්‍රයි නොකරත් වැඩ මගේ ලඟට එනවා. ඕකට තමා කියන්නේ දෙන දෙයියො ටොකු ඇන ඇන දෙනවා කියලා. ඒකත් පෙර පින. මට එන රෑ වැඩ මං අනිත් උන්ට බෙදලා දෙනවා. මං රෑ වැඩ කරන්නේ නෑනේ ඉතින්. ඒ වෙලාවට නම් උන් මට පණ ඇරලා. බටර් පාරවල් දෙනවා හෝසෙට. ඒ දවස් වලට උන් එදා රැය ගත කරන්න උන්ගේ ගෙදරට අඩගහනවත් එක්ක ආදරේ වැඩි කමට මට ආතල් දෙන්න. පිස්සු කෙල්ලෝ. ඉතින් මට තනියම හිනා අනේ... අනික මං මට එන හැම වැඩක් ම බාර ගන්නේ නෑ. හොඳට හොයල බලලා තමයි බාරගන්නේ. මොකද මගේ වටිනාකම චොර කරගන්න ඕනේ නෑනේ සල්ලිවලට ම වහල් වෙලා. මුලින් ම අපි අපි ව හඳුනගන්න ඕන.

මං මේවා කාටවත් කියන්නේ නෑ. ඒත් මේවා අපේ ෆීල්ඩ් එකට සෙට් වෙලා ඉන්න අලුත් කෙල්ලෝ දැනගන්න ඕන දෙවල්. මේක හොඳට හම්බකරන්න පුළුවන් ෆීල්ඩ් එකක්. සමහර වෙලාවට රටකට පදිංචියට ම යන්නත් චාන්ස් එනවා. ඒ වගේ ම මේක තමන්ගේ ජීවිතේ නන්නත්තාර වෙන්න පුළුවන් ෆීල්ඩ් එකක් කියලත් මතක තියාගන්න ඕන.

මට නම් මේක මගේ අම්මගෙන් උරුම වෙච්ච එකක් නිසා අවුලක් නෑ. මං බඩේ ඉද්දි ම මට මේ experience එක ලැබුනා. මගේ "අම්මා" කියන නාම පදය එයාගේ වටිනාකම තේරුම් අරගෙන නොතිබුන නිසා මං බඩේ ඉද්දි ම ඒ පුහුණු ව ලැබුවා. ඒත් මං තාම මගේ අම්මා කවුද, තාත්තා කවුද කියලා දන්නේ නෑ තාමත්. මට ඒක දැනගන්න ආසාවකුත් නෑ. මේ ඕපපාතික ජීවිතය මට දැන් බොහොම හුරුයි. එක අතකින් ඒකෙත් පොඩි ආතල් එකක් තියෙනවා. ඒත් ඒක හරි පව්කාර ආතල් එකක් කියලත් මට දැනෙනවා. නමුත් කරන්න දෙයක් නෑ, මට උපතින් ම උරුම වෙච්ච දෑවැද්ද නේ මේක. කිසිම අධ්‍යාපනික සුදුසුකමක්, වෘත්තිමය සුදුසුකමක් නැති මට මේ වගේ ආදායමක් ලබන්න පුළුවන් උනේ ඒ දෑවැද්ද නිසානේ. මට තියෙන්නෙ බාහිර රූපෙ ලස්සන විතරයි.

මට තව වයස තියෙන නිසා මට මේකෙන් හොඳට හම්බකරගන්න පුළුවන්. දැනටම මට බැංකු පොත් තුන හතරක් ම තියෙනවා. ඒත් මං තාම ඉන්නේ බෝඩිමක. මටත් තිබුනා මගේ මායම් 64 උපයෝගී කරගෙන හොඳ කොල්ලෙක් දැලේ දා ගන්න. ඒත් මට ඒ වගේ පව්කාරකමක් කරන්න හිතෙන්නෙ නෑ. නැත්නම් කවුරු හරි ඇමතියෙක් ගේ කරේ එල්ලෙන්නත් බැරි කමක් නෑ. ඒත් මං ඔවුන්ට අල්ලන ප්‍රසිද්ධ, සුපිරි ගණයේ ගණිකාවක් වෙන්න කැමති නෑ. මොකද මං මගේ උවමනාවක ට ගණිකාවක් වෙච්ච කෙල්ලෙක් නෙමෙයි. ඒකයි මගේ වෙනස...!

3 comments:

  1. කියන්න දෙයක් නෑ සුපිරිවටම තියෙනව....එල..එල....දිගු ගමනකට මගෙන් සුබ පැතුම් ......

    ReplyDelete
  2. කියන්න දෙයක් නෑ සුපිරිවටම තියෙනව....එල..එල....දිගු ගමනකට මගෙන් සුබ පැතුම් ......

    ReplyDelete